2015. február 6., péntek

'Star' kollekció


Minden reggel, mikor megyek dolgozni, az úton  azon gondolkozom, hogy mit is fogok aznap csinálni délután , mit varrok vagy szabjak? És elég sokszor mi történik? Hát nem az amit szeretnék, mert vagy más program jön közbe vagy lefáradok és semmihez nincs kedvem. Ezért marad a hétvége, vagy minden erőmet összeszedve fogom magam és mégis nekilátok délutánonként egy kis ennek és annak. Így történt ez a 'Star' kollekcióm prototípusával is amit már jó pár héttel ezelőtt félkészre varrtam és a befejezésre még csak most került sor. Ugyan képpel még nem díszítettem, mert kíváncsi voltam a formára. Egy új fazon első darabjánál nem szoktam egyből szép és drága anyagból kísérletezni, de ebben az esetben talán ösztönösen azt éreztem, hogy jó lesz a minta és beáldoztam a kísérlet oltárán ezeket a csodaszép barna anyagokat. Na és akkor, látva a végeredményt nekiláttam kiszabni a színésznős képecskékhez a  neszi alapot és gyorsan megvarrtam. Persze még csak félkészek de legalább haladok. 
Hát így van ez nálam.

fontosak a kiegészítők



maci függő- vagyok :)




Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése