2015. július 2., csütörtök

Kirándulás

Egy kicsit kiruccantam a zoknibabák világába. Ki ne látott volna már ilyen kedves kis figurákat mindenféle formában. Nekem is van egy könyvem ami az elkészítésüket taglalja, de bevallom sosem varrtam még belőle semmit. Most azonban megrendeltek tőlem három majmocska figurát és így végre megtudtam, hogyan is lesz egy pici zokniból cuki figura. Valójában mindig azon gondolkoztam, hogy ha elvágom a zoknit nem szalad-e fel a szem és nem foszlik-e túlságosan a varrás közben. De nem így történt, meglepő módon könnyen lehetett dolgozni a zoknival, mint anyaggal. Na jó a tömés lassabban ment mert mindig egy gombócba akart tömörülni a tömőanyag, és sokat kellett formálni míg elfogadható nem lett a végeredmény.
Jó tapasztalat volt, és ha még rendelnek hasonlót biztosan készítek még.






Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése