2015. július 26., vasárnap

Táborok


Mindig lemaradásban vagyok - nem vagyok szinkronban az eseményekkel, a nap 24 órája borzasztóan kevés, hogy mindennel végezzek, pedig igyekszem. Vége a tavaszi és nyár eleji táboros szezonomnak, de még nem írtam róluk semmit. Na erről beszéltem. 
Tihany volt az első a sorban, helyszín és társaság mind egyben volt: táskát tanítottam- úgy érzem nagy sikerrel:
egy kis lazulás az új kávézóban a Belső tónál

Majd következett Tatabánya ahová már szinte haza járunk - itt tanulni voltam - varrtunk táskát, neszit, macit.

Aztán a Tildas táborban folytatódott, ami az én saját szervezésű táborom, családias légkörben:







Majd utaztunk Orsival Jákra, a szombathelyi lányok táborába. Nagyon szeretünk ide is járni, kedves emberek, szép környezet. Tanítottunk itt is: Orsi egy különleges fazonú táskát, én egy érdekes technikát, de tanultunk is vonalzós technikát Gombócz Ágitól.
A vonalzós technika

Orsi táskája
És végül, de nem utolsó sorban: Bükkszentkereszt, az elmaradhatatlan. Az idei volt a sorban a 15. Babát tanítottam, méghozzá Amish babát. Érdekes kirándulás volt ez a babavilágban.
egy kicsit szappanoztunk is Viola jóvoltából

egy pár ékszert is vettünk mert anélkül nem élet az élet:)

azért varrtunk mert a babánknak ruha is kell

alakul a babánk:)





Judit a boldog anyuka:) Ő mindig így örül a babáinak:)



Röviden ennyi. És a mi még vár rám: a hétvégén ismét Tatabánya egy másik tábor, Margitka meghívására tanítunk ismét Orsival . Majd vásár Szombathelyen aztán újabb és újabb vásárok de az már az ősz programja és az még nagyon messze van addig a nyarat szeretném élvezni.
Ja! Kezdem megszokni a hőséget, trenírozom magam rendesen a tetőtéri szaunában, ha légkondit kapcsolok megfázom, igen sikerült a nyáron megfáznom  pont a Büxis tábor ideje alatt, és most mintha ismét ezt érezném, hát ez tiszta őrület. Azért  ez a kis lehűlés nagyon jól esik, gondolom vagyunk ezzel így páran:)

Szép napot mindenkinek! Induljon a hét!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése