2015. szeptember 11., péntek


Baba verseny


Bátorságot merítettem és jelentkeztem egy baba versenyre, nevezetesen az Országos Baba és Mackó Kiállítás és Verseny-re. Vasárnap vittem fel a két babát, amiket indítottam. Eddig ez a verseny a győri Zichy Palotában volt az idéntől azonban a budapesti Kiscelli múzeum ad helyet neki. 
Bevallom én még sosem jártam ebben a múzeumban és már a kertbe lépéskor megfogott a látvány, majd az épületbe lépés tovább fokozta a kedvemet, és érdeklődésemet. Sajnos nem volt időnk, hogy végig menjünk a kiállításokon, de szeretnék a megnyitó napján körbe  járni egy kicsit. 
Ezt a két babámat neveztem: az egyiket, Micit már ismeritek, a másik teljesen friss, Emily egy kicsit más ruhában.

Mici
Emily táskával




Biztosan sok szép babát fogok látni a vasárnapi megnyitón.

Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése