2015. szeptember 10., csütörtök

Meglepetés

Megleptem magam a nyár végén. Ritkán veszek egységcsomagot külföldről, de most nem tudtam ellenállni. Az új Tildas könyv sláger babája lenyűgözött. Azt gondolom ideje volt Tildának beújítani, mert már egy kicsit uncsi volt az utóbbi pár könyv illetve minta felhozatal. Bevallom eleinte minden megjelent könyvet beszereztem, de az utóbbiakat nem vettem meg mert semmi izgalmas újdonság nem volt benne. Egy hét alatt ideért a csomag, és már neki láttam a megvalósításnak is. Ami a csomag tartalmát illeti, nem szűkölködik az anyagokkal, bőven ki lehet hozni belőle a babát...még egy kis rontás is beleférhet, ha valaki így járna. 
Egy kicsi ízelítő a munka folyamatból.








A könyv is hamarosan megérkezik, szeptember 15 a megjelenés időpontja. Izgatottam várom a tartalmát.

Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése