2015. szeptember 9., szerda

Szombathely


Hú, de régen írtam bejegyzést:) Na lássuk akkor időrendi sorrendben az eseményeket. Augusztus végén volt a Savaria Történelmi karnevál ahol ismét kipakoltam a babáimat és egyéb termékeket. Sajnos a szervezők részéről,  mely ilyen-olyan okok miatt történt, az időpont nem volt túl szerencsés: hó vége, iskola kezdés, stb. Kevés volt a látogató, a programok sem voltak jól elosztva a helyszíneken. Bevallom jobbra számítottam, viszont az idő kifogástalan volt. Legalább ennyi.
Mindezektől függetlenül szeretem ezt a karnevált, hangulata van, kíváncsiak az emberek, és a programok, amik vannak érdekesek, ja nem beszélve a jó koncertekről.
Az idei évben nagyon kellemes meglepetések értek a vásár idején: több rég nem illetve még sosem látott rokon is meglátogatott, ez nagyszerű érzés volt. És nem feledkezhetem meg a szombathelyi foltos lányokról sem, akik már tavaly is kijöttek üdvözölni, sőt az idén Katika még finom sütit is hozott nekem. Köszi Katikám, fincsi volt a süti!!
esti pompában:)




kedves kis vásárló: "anyu ugye csinosan áll a táskám?"

egy cukiság a sok vásári portékából

"lányaim"

Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése