2012. augusztus 27., hétfő

Alkotó hétvége.......


Nagy örömömre lehetőségem nyílt a termékeimet egy  helyi lakberendezési boltban értékesítenem, és ha minden jól alakul akkor folyamatos és remélhetőleg gyümölcsöző lesz a kapcsolat :) Ez a bolt a Vanília égbolt , javaslom mindenkinek , hogy látogasson el ide , nem tud kijönni úgy , hogy ne venne valamit......)) Internetes boltjuk is van .
Tehát a hétvégén kicsit bele húztam és pár dolgot készítettem ,hogy levihessem a boltba. 
Tildas figurákra és még más féle dolgokra tart igényt a kis hölgy , a bolt tulajdonosa.  Remélem másnak is tetszeni fognak a munkáim ::))

Visszafogott romantika

nagyon szép gombokkal díszítettem mindegyik szívet és nincs két egyforma összeállítás

romantic heart

flower embelished heart



szív koszorú  -  heart wreath

csak a fények kedvéért ::))

egyik kedvenc maci formám - bear in pullover

tildas angyal - tildas angel

a maci anyagát én festettem - baba testnek indult maci anyag lett belőle :))

az orrát festettem ,  a Tildas figurák elbírják a festett arcot.

Tildas doll

ezek a kis figurák felakasztható díszek, helyes kis nőcis fejek , ezeket a meska oldalamon fogom árulni

lila hölgy

egy másik lila hölgy

hölgy koszorú
Tartalmas volt a hétvége , mint látható és akkor még a táskákról nem is beszéltem , de azok félkészek és majd ha készen lesznek akkor megmutatom . 

Szép hetet mindenkinek!


PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése